Spørsmål og Svar

Påmelding og frister

  • Haslum cup 2026 arrangeres 14.-16. august 2026 i Bærum.

  • Påmeldingsavgiften betales i henhold til forfall på faktura. Plass i cupen er kun sikret ved betalt påmeldingsavgift. Faktura kan hentes ut ved påmelding.

    Avgiften refunderes ved avmelding innen siste frist for avmelding 15. juni.

    Lag som melder seg av etter 15.juni vil ikke bli refundert deltakeravgiften. Lag som i tillegg melder seg av etter publisering av kampoppsettet vil i tillegg bli ilagt en avgift på 1500kr.

  • Deltakerkort må være registrert innen 15.juni. Men vi ønsker at dette registreres så raskt som mulig for de lagene som skal overnatte, så vi får oversikt over antall overnattende og kan sikre god plass.

  • Deltakerkort A deles ut på bostedet laget skal overnatte.

    Deltakerkort B deles ut ved første kampsted.

  • Vi etterstreber å ha kampoppsettet klart innen utgangen av Juni, men vi vet fra tidligere år at det ofte kommer en del endringer helt i slutten og rett før cup.

Turnering

  • Vi etterstreber å ha kampoppsettet klart innen utgangen av Juni, men vi vet fra tidligere år at det ofte kommer en del endringer helt i slutten og rett før cup.

  • Under Haslum Cup vil alle kamper i alle klasser spilles innendørs. For de yngste klassene G/J 8 og G/J 9 vil kampene spilles på kunstgress innendørs.

  • Avhengig av antall deltakere vil kampene spilles på 10-13 baneflater.

    Les mer om arenaer her

  • Item description
  • J/G 18 (invitasjon) spilles 2x25 minutter med pause og 1 time out

    J/G 14, 15, 16, 17-20 spilles 2 x 15 minutter

    J/G 11, 12, 13 spilles 1 x 20 minutter

    J/G 9, 10 spilles 1 x 15 minutter

  • Mer info kommer når vi har booket alle hallene vi trenger.

Priser

  • Informasjon kommer

  • I kioskene våre kan du betale med vipps og bankkort.

  • Informasjon kommer

  • Informasjon kommer

Overnatting

  • Bosted vil oversendes innen utgangen av Juni, men etter påmeldingsfristen 15.juni.

  • Bosted vil være skole i nærområdet. Vi etterstreber enkel reisevei mellom bosted og spillerhall for tilreisende lag.

  • Vi legger opp til kiosk på overnattingssteder som ikke er i nærheten til dagligvare. Det vil bli enkelt utvalg av noe snacks og drikke.

  • Informasjon kommer når vi har booket bosteder

  • Ja, frokost serveres til alle overnattende lag på stedet de bor. Frokost vil være fra kl 06:00-10:00

Bespisning og servering

  • Frokost tilbys til overnattende lag med A-kort og serveres på bosted. Frokost er brødmat og juice/melk til drikke.

  • Informasjon kommer

  • Informasjon kommer

  • Ved bestilling av A-kort ønsker vi informasjon om allergier og andre mathensyn og tilbereder mat tilpasset den enkelte.

    Det er også allergivennlig alternativer i våre kiosker.

  • I kioskene våre har vi både sunne og søte alternativer. Det tilberedes gode salater og baguetter, samt at det serveres Sushi og pølser. I tillegg er det kaker, vafler, sjokolade og et godt utvalg av drikke.

  • Informasjon kommer

Transport og parkering

  • Informasjon kommer

  • Informasjon kommer

  • Det er i hovedsak gode parkeringsmuligheter utenfor våre haller. Parkeringen driftes av den enkelte hall/kommune, og parkeringsavgift må betales i henhold til skilting på aktuell parkeringsplass.

  • De fleste av våre arenaer har gode kollektivmuligheter, både buss og tbane er tilgjengelig til flere av våre haller. Se ruter for mer informasjon om hvordan du kommer deg rundt kollektivt til våre arenaer.

  • Informasjon kommer