Hotel-building.png

Overnatting skole! 

kr. 990,- pr deltaker dekker overnatting på skole fredag - søndag. Frokost, lunsj og middag lørdag og frokost og lunsj søndag.

Alle spillere og ledere som skal overnatte må betale deltakerkort. Ikke overnattende lag betaler kun påmeldingsavgift.
Påmeldingsavgiften skal betales innen 14 dager. Overnatting skal betales innen 15. Juni 2018.

Informasjon

Det er snart bare en uke til åpning av Haslum cup, og vi gleder oss til å ta imot dere enten dere bor på skole eller hotell.

Skoleovernatting er i år fordelt på Gjettum Skole og Hauger Skole, som begge ligger sentralt på Haslum og Kolsås.

Se vedlagt kart for orientering i forhold til hallene. Skolen ligger på Haslum i Bærum og har kort vei inn til de fleste hallene som benyttes i Haslum Cup.

Det er godt med parkering ved skolen, og kart som viser skolene og hallene følger vedlagt. For de lagene som ikke kommer med egen bil til oss, er det kort vei til buss og T-bane stopp på Gjettum T-bane stopp (1 min å gå) og Hauger T-banestopp( 3 min å gå). Nadderud Arena, Nadderudhallen, Gjønneshallen og Haslumhallen, Ørakerhallen ligger alle i gangavstand fra T-bane linjen fra/til skolene (Linje 3 Kolsås - Mortensrud.) Rykkinhallen, Combihallen(Bjørnegård skole), Helsethallen, er mulig å nå med rutebuss fra skolene.

Lag som har tidlige kamper i øvrige haller og ikke har tilgang til egen transport kan kontakte oss, så skal vi forsøke å sette opp en alternativ transportløsning fra skolen. Vi disponerer 5 biler som tar 8 passasjerer hver, som vil kunne benyttes til transport der det er vanskelig å rekke frem med offentlig transport.

Tidligste tidspunkt for innsjekk på skolen er kl. 17:00 på fredag. Frokost vil bli servert på skolen. Lunsj og middag blir servert i et telt bak Nadderudhallens kafeteria. Vennligst gi beskjed om eventuelle allergier i forkant. (senest 15 August)

Det vil finnes en kiosk på skolene med diverse utvalg av drikke og snacks. Viktig: Alle må sende oss liste med navn på alle som skal overnatte fra deres lag (marker i listen hvem som er spillere og hvem som er lagledelse/foresatte voksne). Dette for å ha kontroll på hvem og hvor mange som sover i bygget i tilfelle en evakueringssituasjon.

Sendes til chfjar@gmail.com innen 15 august.

52ac02b70c953ff5d8b760af52b149c8-0.jpg

Overnatting for dommere vil være på Emma Hjort Gjestehus. For dommere vil nærmere informasjon bli sendt ut i løpet av uke 32/33.